در محیط های صنعتی استفاده از هود بسیار مهم است تا بتوان تهویه ی هوا انجام شود و تخلیه ی بو، دود ، بخار، آلاینده و... از محیط با استفاده از هود صنعتی انجام گیرد. در هود صنعتی از فن مکنده که معمولا از نوع سانتریفیوژ است ، استفاده می شود که در خارج از محیط قرار گرفته و هوای آلوده را از دهانه ی هود و سپس  از از کانال به بیرون از محیط می راند. هود صنعتی رستوران برای رستوران ها، آشپزخانه ها ، کترینگ ها و... استفاده می شود که مناسب برای چنین محیط هایی طراحی و ساخته می شود.

در صورت نیاز به خرید هود صنعتی  ، می توانید سفارش طراحی انواع هود صنعتی را به شرکت تهران دما ارائه دهید تا در زمان کوتاه هود صنعتی مورد نظرتان آماده شود.  

انواع هود صنعتی

هود های صنعتی خود به دو نوع هود محصور کننده و هود بیرونی تقسیم بندی می شوند. شکل  ظاهری هود صنعتی به صورت ذوزنقه ی متوازی الاضلاع است و در درون این هود ها مکنده ای قوی وجود دارد که آلاینده ها و هوای آلوده را به داخل می کشد. این هود ها با طراحی های متنوع بر اساس نوع محیط، فضا ، قدرت و... ساخته می شود. هود صنعتی رستوران یکی از انواع هود های صنعتی است که برای رستوران ها و آشپزخانه ها و تهیه غذا مورد استفاده قرار می گیرد  تا تهویه هوا در این محیط ها به خوبی انجام شود.

شرکت تهران دما فروش هود صنعتی رستوران با کیفیت و مطابق با محیط های مختلف را طراحی و ارائه می کند. اگر قصد خرید هود صنعتی دارید ، به سایت تهران دما مراجعه کنید و با همکاران ما تماس بگیرید. هود صنعتی در انواع با کیفیت توسط این مجموعه ارائه می شود. 

 

مجموعۀ تهران دما

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   02166173302

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 56
نمایش همه
علاقه مندی ها ()