بشکه ترافیکی، یکی از کاربردی ترین تجهیزات ایمنی ترافیکی محسوب می گردد که در موقعیت های خاص از سوی مجریان پروژه های در حال احداث و یا تعمیراتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. نکات متعددی در خصوص چگونگی انتخاب و خرید بشکه ترافیکی وجود دارد که شما را به مطالعۀ این مقالۀ کوتاه دعوت می کنیم. اگر ایمنی در اجرای پروژه های ساختمان سازی، تعمیرات جاده و ... حائز اهمیت است، خرید بشکه ترافیکی می تواند گزینۀ مناسبی برای آن موقعیت باشد. فروشگاه رادین ایمن در لیست محصولات خود توانسته اند موفق به عرضۀ انواع بشکه ترافیکی با کیفیت و استاندارد گردند.

خرید اینترنتی بشکه ترافیکی

عمدتاً تولید بشکه ترافیکی با قطرهای یکسان همچون 100 سانتی متر صورت می گیرد. البته لازم به ذکر است که برخی از مواقع، امکان خرید بشکه ترافیکی متناسب با ابعاد سفارشی پیمانکاران وجود دارد که جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید. در بخش بالای بشکه های ترافیکی استاندارد بایستی از شبرنگ های خاص استفاده شود که قابلیت مشاهدۀ آن از فاصلۀ دور برای افراد عابرین پیاده و همچنین رانندگان فراهم باشد.

از متریال پی وی سی در فرآیند ساخت انواع بشکه ترافیکی استفاده می شود تا مقاومت و انعطاف پذیری بالایی در برابر شرایط محیطی داشته باشند. ضمن آنکه بشکه های ترافیکی مناسب دارای مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید می باشند و از دوام بالایی برخوردار هستند. قیمت فروش بشکه ترافیکی  بر اساس ابعاد، طرح و جنس آنها تعیین می گردد. هم اکنون در لیست تجهیزات ایمنی، به سهولت می توانید بهترین بشکه ایمنی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید. جهت بررسی بیشتر و در نهایت خرید اینترنتی بشکه ترافیکی می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید. پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، راحت تر می توانید انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 66
نمایش همه
علاقه مندی ها ()