لاستیک پیرلی آلمان یکی از برندهای محبوب در بازار است که طرفداران بسیاری دارد چون از کیفیت بالا برخوردار می باشد. اگر در پی تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل خود هستید، خرید لاستیک پیرلی آلمان را می توانیم به شما پیشنهاد دهیم چون کمپانی پیرلی منطبق بر جدول‌بندی استانداردهای بین المللی و نتایج بدست آمده از تیم توسعه و تحقیق خود، همواره در حال توسعه و ارتقاء کیفیت محصولات خود می باشند. بنابراین در حال حاضر می توانید از لاستیک پیرلی آلمان با قابلیت بازیافت، در راستای حفظ محیط زیست استفاده نمائید. فروشگاه تایر ایرانیان با توجه به گسترش تنوع محصولات خود، امکان خرید لاستیک پیرلی آلمان را برای مشتریان خود فراهم نموده‌اند.

خرید لاستیک پیرلی آلمان همراه با گارانتی معتبر

همانطور که آگاه هستید، لایه خارجی و داخلی لاستیک در گذر زمان فرسایش می شود و به همین علت است که رانندگان با افزیش میزان سایش لاستیک ها و همچنین پنچری آن ها، نسبت به تعویض تایرها اقدام می کنند. خرید لاستیک پیرلی آلمان و جایگزین نمودن آن، به راننده فرصت مناسبی می دهد تا بتواند رانندگی خوبی را تجربه کنند. همواره پیش از انتخاب لاستیک پیرلی باید شرایط آب و هوایی و همچنین نوع جاده در نظر گرفته شوند چون از نظر ساختار و شکل ظاهری ممکن است با یکدیگر تفاوت آشکاری داشته باشند.

به عنوان مثال طراحی آج و لایه خارجی لاستیک پیرلی آلمان مدل زمستان متفاوت از مدل تابستانه صورت گرفته باشد تا قابلیت چسبندگی قابل قبول حین رانندگی فراهم آورد. ویژگی هایی همچون داشتن تیوب، شاخص های سایش، سطح چسبندگی، حداکثر توان تحمل دما و سرعت، ارتفاع و الگوی آج، جهت دار بودن آج، نوع آج و تناسب کاربری لاستیک در برابر شرایط فصلی تنها برخی از مواردی هستند که بایستی در زمان خرید لاستیک پیرلی نسبت بدان توجه و دقت لازم داشته باشید. جهت خرید لاستیک پیرلی آلمان همراه با ضمانت‌نامه می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه کنید.

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13
 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 10
نمایش همه
علاقه مندی ها ()