امروزه شاهد افزایش تنوع محصولات دیجیتالی منجمله ویدئو پروژکتور در داخل کشور هستیم و شاهد فعالیت برندهای ایرانی می باشیم. در نتیجه امکان خرید ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان تر نسبت به برندهای خارجی برای عموم مشتریان فراهم می باشد. در لیست محصولات فروشگاه نیزار کالا، شاهد فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 هستیم که به نسبت قیمت ارزان، از قابلیت های پیشرفته برخوردار می باشد. در هر محیطی که نیاز به استفاده از دستگاه پخش کننده باشد، خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 می تواند نیاز شما را مرتفع سازد.

سفارش مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 همراه با گارانتی

همواره در انتخاب ویدئو پروژکتور باید توجه کافی به مشخصات فنی آن و همچنین وزن و ابعاد پروژکتور داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی نحوه کاربرد آن خواهد داشت. امروزه استقبال از خرید مینی ویدئو پروژکتور T28 ، به دلیل قابلیت و امکاناتی است که از آن برخوردار می باشد. علت گسترش کاربرد و خرید مینی ویدئو پروژکتور، به دلیل سبک بودن و قابلیت حمل آسان دستگاه است. علاوه بر آنکه مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 به دلیل داشتن قابلیت های پیشرفته ای، همچون اتصال با امواج WiFi، شرایط برای نصب بدون کابل با دیگر دستگاه های دیجیتالی فراهم می باشد.

از مهمترین مشخصه های فنی مینی ویدئو پروژکتور T28 می توان به نسبت تصویر 4:3 / 9:16، شدت روشنایی 2500، رزولوشن نمایشگر 1280*720، وضوح تصویر 1920*1080 با کنتراست 1:2500 لومنز اشاره کرد. بنابراین توسط این دستگاه پروژکتور به سهولت می توان داده های تصویری را با کیفیت بالا بر روی پرده نمایشگر پخش کرد. مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 تجهیز به لامپ LED است که باعث گردیده از طول عمر بالای 30 هزار ساعت در حالت عادی و اکو برخوردار باشد. از این رو مراکز آموزشی، سالن های برگزار کننده کنفرانس و همایش، باشگاه ها، هتل ها و شرکت ها به سهولت می توانند برای خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T28 به صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام کنند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 18
نمایش همه
علاقه مندی ها ()