شرکت جهان امید مهر آتنا، یکی از تأمین کنندگان و فروشندگان پودر کلر آمریکایی آکواپول در داخل کشور فعالیت می کنند. این مجموعه معتبر با فروش پودر کلر آمریکایی توانسته‌اند موفق به فروش محصول با کیفیت گردند. نیاز است که بدانید   قیمت پودر کلر آمریکایی آکواپول وابسته به نرخ روز ارز می باشد. هم اکنون مناسب با نیاز، دارندگان استخر جهت ضدعفونی کردن و جلوگیری از رشد جلبک درون آب می توانند از ویژگی های پودر کلر آمریکایی استفاده نمایند.

نکاتی درباره مصرف پودر کلر آمریکایی آکواپول

از مشخصات پودر کلر آمریکایی آکواپول می توان به درصد خلوص بالا، 100 % و همچنین شفافیت بالای آن اشاره کرد. در واقع هنگام حل کردن این نوع پودر کلر آمریکایی، هیچ گونه لرد در داخل آب قابل مشاهده نیست و در عین حال باعث حفظ شفافیت آب می گردد. اگر به دنبال خرید پودر کلر آمریکایی آکواپول هستید، می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. عمدتاً تاریخ انقضای این نوع پودر کلر آمریکایی بر روی آن درج می گردد.

نکته مهم و حساس که هنگام افزودن پودر کلر، افراد بدان توجه می کنند. این است که مقدار دقیق از پودر کلر درون آب افزوده شود، دیگر نیاز به افزودن مواد شیمیایی دیگر نیست. در کمتر از 30 ثانیه پودر کلر آمریکایی آکواپول حل می شود و از آن ، هیچ لردی در آب باقی نمی ماند. با توجه به مطلب مذکور، اگر مقدار صحیحی از پودر کلر آمریکایی در داخل استخر استفاده شود، دیگر نیاز به افزودن مواد دیگری همانند سولفات مس و یا کات کبود نیست. استفاده از پودر کلر آمریکایی آکواپول می تواند مانع از جلبک زدن آب استخر شود و در مناطقی که میزان رطوبت زیاد است، کاربرد این نوع پودر کلر می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. یکی از مواردی که باید در زمان استفاده از پودر کلر به آن توجه داشته باشید، تطابق میزان حجم آب و مقدار پودر کلر آمریکایی است که استفاده می کنید. برای سفارش خرید پودر کلر آمریکایی می توانید با شرکت جهان امید مهر آتنا تماس حاصل فرمائید.

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285        

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()