کوپلینگ اتصال سریع از انواع کوپلینگ هیدرولیکی به شمار می رود که می توان در سایزهای متفاوت خریداری کرد. بیشترین کاربرده کوپلینگ اتصال سریع را می توانید در طراحی و ساخت انواع سیستم لوله‌کشی و انتقال سیالات مشاهده نمائید. از ویژگی های بارز کوپلینگ اتصال سریع می توان به جداسازی سریع و همچنین اتصال آسان لوله ها و سایر اجزای موجود و مرتبط در سیستم اشاره کرد. همواره انواع کوپلینگ اتصال سریع به راحتی قابلیت باز و بسته شدن دارند.

شرکت کیهان افزار زاگرس به اقتضای نیاز بازار توانسته‌اند موفق به فروش کوپلینگ اتصال سریع در برندهای معتبر گردند.

موارد کاربرد کوپلینگ اتصال سریع

طراحی کوپلینگ اتصال سریع در مدل و سایزهای متفاوت صورت می پذیرد، تا بدین وسیله بتوان متناسب با سیستم های مکانیکی مختلف قطعه مناسب و کاربردی را به کار برد. برخی از انواع کوپلینگ اتصال سریع عبارتند از:

  • کوپلینگ پنوماتیک: در این جا کوپلینگ اتصال سریع به منظور اتصال و جداسازی خطوط هوای فشرده در تجهیزات پنوماتیک به کار برده می شود.
  • کوپلینگ هیدرولیکی: خرید کوپلینگ اتصال سریع با هدف اتصال و تفکیک سازی خطوط روغن و همچنین سیالات هیدرولیکی در تجهیزات هیدرولیک به کار می رود.
  • کوپلینگ ساختمانی: نصب کوپلینگ اتصال سریع به منظور اتصال و جداسازی لوله ها در درون تجهیزات لوله‌کشی ساختمانی مشهود است.
  • کوپلینگ صنعتی: همچنین خرید کوپلینگ اتصال سریع برای اتصال و جداسازی انواع لوله و شیلنگ در صنایع متعددی همچون صنایع غذایی، دارویی، پتروشیمی و ... بسیار کاربردی است.
  • کوپلینگ کشاورزی: هدف از نصب کوپلینگ اتصال سریع، این است که بتوانند اتصال و جداسازی انواع شیلنگ و لوله را در انواع سیستم آبیاری و کشاورزی انجام دهند.

بنابراین متناسب با سیستم های مکانیکی مختلف، به سهولت می توان از قابلیت های کوپلینگ اتصال سریع در سایزهای متفاوت استفاده کرد. جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی و    خرید کوپلینگ اتصال سریع می توانید با شرکت کیهان افزار زاگرس تماس بگیرید.

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()