فروش کوپلینگ هیدرولیکی نیز همانند هر کوپلینگ دیگری در دسته‌بندی متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه صنایع مختلف متناسب با نیاز، می توانند از قابلیت های کوپلینگ هیدرولیکی در راستای انتقال انرژی میان دو شفت استفاده کنند. پروانه یا پمپ و رانر یا توربین از جمله قطعات اصلی کوپلینگ هیدرولیکی به شمار می روند. خرید کوپلینگ هیدرولیکی در مدل های متفاوت صورت می پذیرد تا بدین وسیله بتوانند قابلیت انتقال نیرو و حفاظت از تجهیزات مکانیکی را در مقابل بار اضافی داشته باشند. شرکت کیهان افزار زاگرس به صورت تخصصی در زمینه فروش کوپلینگ در مدل، سایز و برندهای مختلف فعالیت می کنند.

مزیت خرید کوپلینگ هیدرولیکی

در همین راستا، اقدام به فروش کوپلینگ هیدرولیکی می نمایند تا بدین وسیله بتوانند نیاز صنایع مختلف را فراهم کنند. زمانی که شفت قسمت ورودی می چرخد، پروانه نیز قابلیت چرخش دارد و توانایی ایجاد یک نیروی گریز از مرکز را فراهم آورد و بدین ترتیب سیال هیدرولیکی را به خارج از سیستم پرتاب می کند. سپس جریان بیرونی سیال، شرایط لازم برای به حرکت درآوردن رانر یا توربین را فراهم می آورد. بدین ترتیب نیرو را به شفت خروجی منتقل می سازد.

قیمت خرید کوپلینگ هیدرولیکی بر پایه عوامل متعددی مشخص می گردد که می توان به جنس متریال به کار رفته، سایز و نوع آن اشاره کرد. در نتیجه متناسب با سیستم های مکانیکی مختلف، به سهولت می توان از قابلیت های کوپلینگ هیدرولیکی جهت انتقال گشتاور ثابت و متغیر استفاده کرد. برخی از ویژگی های مهم کوپلینگ هیدرولیکی عبارتند از:

  • فراهم نمودن چگالی گشتاور بالا
  • ایجاد عملکرد ایمن
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • محافظت از بار اضافی
  • انتقال برق بدون نقص
  • افزایش بهره‎‌وری نیرو یا انتقال انرژی

جهت کسب اطلاعات دقیق نسبت به ویژگی، انواع، قیمت و خرید کوپلینگ هیدرولیکی می توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید. هماهنگی های لازم را جهت تحویل سفارش انجام دهید.

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()