تخت خواب دو طبقه از پرفروش ترین محصولات فروشگاه بهسازان چوب به شمار می رود. تولید کننده با استفاده از نقشه ‌ها و دستورالعمل‌ های مشخص، تخت دو طبقه را با جنس و طرح متفاوت تولید و به بازار عرضه می ‌کند. هم اکنون شاهد فروش تخت خواب دو طبقه چوبی و فلزی هستیم. امکان خرید تخت خواب دو طبقه در طرح های آماده و همچنین سفارشی برای متقاضیان فراهم می باشد. بنابراین متناسب با نیازی که افراد مختلف دارند، می توانند مناسب ترین خرید تخت خواب دو طبقه را انجام دهند.

خرید بهترین تخت خواب دو طبقه

برای ساخت تخت خواب دو طبقه، معمولاً از متریال مختلفی استفاده می شود که به نوع ساختار، طراحی و نیازهای کاربری محصول بستگی دارد. برخی از متریالی که برای تولید تخت دو طبقه استفاده می شوند، عبارتند از:

  • چوب: چوب یکی از متریال‌ های پرکاربرد برای ساخت تخت خواب دو طبقه است. چوب سبک و قابل انعطاف است و می تواند به راحتی به شکل ‌ها و طرح های مختلفی تبدیل شود.
  • فلز: فلزهای مانند فولاد یا آلومینیوم برای ساختار قوی و پایدار تخت دو طبقه استفاده می ‌شوند. این نوع متریال مناسب برای تخت های صنعتی و با تحمل وزن بالا است.
  • فلز و چوب: برخی از انواع تخت خواب دو طبقه شامل ترکیب فلز و چوب هستند، به طوری که قسمت ‌های ساختاری از فلز و قسمت ‌های ظاهری از چوب ساخته می ‌شوند.
  • پلاستیک: برای برخی از انواع تخت دو طبقه کودکان یا تخت های سبک و قابل حمل، علاوه بر چوب از متریال پلاستیک نیز استفاده می شود.
  • نئوپان و MDF: برای قسمت‌ های ظاهری و دکوراتیو تخت خواب دو طبقه، از MDF (Medium-Density Fiberboard)  و نئوپان نیز استفاده می شود که این متریال‌ به راحتی قابل پوشش و رنگ‌آمیزی هستندخرید تخت خواب را از طریق سایت انجام دهید. 

با توجه به نوع استفاده، سلیقه شخصی و نظرات فنی، تولید کننده ممکن است از یک یا ترکیب چندین نوع متریال برای ساخت تخت خواب دو طبقه استفاده کند.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 31
نمایش همه
علاقه مندی ها ()