پرده نمایش مدل T1 را می توانید همراه با هر مدل دستگاه ویدئو پروژکتور خریداری کنید. نکات فراوانی در خصوص انتخاب پرده نمایش برای ویدئو پروژکتور وجود دارد که می توانید ما را تا انتهای پست این ماه، مرتبط با این موضوع، همراهی کنید. اگر به دنبال  خرید پرده نمایش مدل T1  هستید، بهتر است که بدانید دارای ابعاد 112*250 سانتی‌متر، وزن تقریبی 380 کیلوگرم و جنس پلی استر می باشد. این نوع پرده نمایش قابلیت ماندگاری بالا و زاویه دید 30 درجه را دارد. فروشگاه نیزار کالا متناسب با نوع فعالیتی که در زمینه طراحی، تولید و فروش ویدئو پروژکتور انجام می دهند. اقدام به فروش پرده نمایش مدل T1 نیز نموده‌اند.

مهمترین ویژگی های پرده نمایش مدل T1

یک سری نکات در انتخاب و خرید پرده نمایش در دستگاه های ویدئو پروژکتور حائز اهمیت است که در این جا قصد داریم بدان بپردازیم:

  • داشتن ابعاد مناسب
  • جنس با کیفیت و ضد چروک
  • داشتن قابلیت تاشوندگی
  • وزن اندک و سبک بودن
  • ضخامت مناسب
  • قیمت مناسب

لازم است که بدانید، با خرید پرده نمایش T1 می توان داده های تصویری را با کیفیت بالا فراهم نمود. این نوع پرده نمایش قابلیت پخش تصاویر با کیفیت بالا و وضوح تصویر مناسب دارد و این چنین لذت تماشای فیلم و سریال و همچنین بازی های گروهی را برای افراد بیشتر می نماید. یکی از نکاتی که هنگام خرید ویدئو پروژکتور توسط عموم افراد در نظر گرفته می شود، بررسی میزان کیفیت جنس پارچه به کار رفته در فرآیند ساخت پرده نمایش می باشد. برای اطلاع از قیمت پرده نمایش مدل T1 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید، پس از بررسی جزئیات و مشخصات فنی پرده نمایش T1 می توانید نسبت به سفارش آن به صورت آنلاین اقدام نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()