کفپوش اپوکسی برای مکان های مختلفی چون کارخانجات، پارکینگ ها، سالن های ورزشی، بیمارستان، رستوران و غیره پیاده سازی می شود. امروزه بیشتر شاهد اجرا و خرید کفپوش بیمارستان با مواد اولیه رزینی و پلی یورتان هستیم. تنوع طرح های اجرایی کفپوش اپوکسی بسیار است که می توان به کفپوش اپوکسی ابر و باد، کفپوش اپوکسی گرانیتی، کفپوش اپوکسی اکلیلی و غیره اشاره کرد که امکان پیاده سازی سه بعدی کفپوش اپوکسی را فراهم می آورد.برای اطلاع از  قیمت کفپوش بیمارستان به سایت مراجعه کنید.

فاکتورهای مهم تعیین قیمت کفپوش بیمارستان

لیکن در اجرای کفپوش اپوکسی بیمارستان می توانید شاهد طراحی ساده با مواد رزینی باشید که امکان دسترسی افراد به قسمت های مختلف ساختمان های درمان را با استفاده از مواد اپوکسی با طیف رنگبندی متفاوت فراهم می آورد. شرکت بسپار سازان ایرانیان (بساپلیمر) به عنوان یکی از تولیدکنندگان مواد رزینی، اقدام به فروش کفپوش اپوکسی بیمارستان با قیمت ارزان و کیفیت بالا در رنگبندی متنوع می نمایند.

همانطور که از ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، متراژ بر حسب متر مکعب، تعداد لایه و سبک طراحی کفپوش، نقش مستقیم بر روی تعیین قیمت کفپوش بیمارستان دارد. با توجه به مقاومت بالایی که انواع کفپوش اپوکسی دارند، نسبت به دیگر کفپوش های ساختمانی بسیار مقرون به صرفه می باشد. مقاومت کفپوش بیمارستان مهمترین مزیت کفپوش های رزینی حاصل از مواد شیمیایی است. خرید کفپوش اپوکسی بیمارستان به دلیل استحکام و دوام بالایی که در برابر مواد شیمیایی چون مواد اسیدی و غیره دارند مورد استقبال قرار گرفته می شود.

البته کفپوش بیمارستان عایق گرما و ضد آب است و به همین دلیل در اجرای کفپوش ساختمان های درمانی به کار برده می شود. در عین حال، گسترش خرید کفپوش بیمارستان به دلیل ضد باکتریال بودن و جلوگیری از نفوذ آلودگی ها به بافت کفپوش و انتشار آن به محیط های مختلف درمانی می باشد. شرکت بساپلیمر به خاطر داشتن سابقه طولانی در صنعت تولید کفپوش های اپوکسی، شرایط فروش کفپوش بیمارستان مطابق با استانداردهای تعیین شده را دارند.

 

دفتر مرکزی

تهران، بلوار فردوس شرق، خیابان 20 متری ولی عصر، خیابان اعتمادیان، پلاک 40، واحد 4

کارخانه

قزوین، شهرک صنعتی کاسپین1، فاز3، بلوار شهید رجایی غربی، بعد از میدان مادر، رز چهارم

تماس

021-44960014
021-44964839
021-44966079

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()