کفپوش اپوکسی نسبت به دیگر روش های اجرایی کفپوش چون پارکت، لمینت، سنگ، سرامیک و غیره دارای ویژگی های متعددی است که باعث تمایز قابل توجه این نوع کفپوش شده است. کفپوش اپوکسی پارکینگ به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که در برابر ضربات، بار زیاد، خط و خش، رطوبت و غیره دارند، در اجرای اکثر سازه های ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. قیمت کفپوش پارکینگ مبتنی بر جنس متریال به کار رفته و نوع مواد رزین تعیین می گردد. پیش از اجرای کفپوش پارکینگ باید کیفیت مواد رزینی مورد بررسی قرار گرفته شود.

قیمت کفپوش پارکینگ در بازار

دوام کفپوش اپوکسی پارکینگ نسبت به سایر کفپوش ها زیاد است و به همین علت بهترین گزینه برای اجرای کفپوش ساختمان ها شناخته می شود. اپوکسی از مواد رزینی تشکیل می شود که مقاومت بالایی در برابر نفوذ مواد شیمیایی، اسیدی، مواد حلال کننده و غیره دارد. بنابراین یکی از گزینه های اصلی برای اجرای کفپوش کارخانجات، انبارها و امکان پرتردد محسوب می گردد. شرکت بسپار سازان ایرانیان (بساپلیمر) قابلیت فروش کفپوش اپوکسی پارکینگ را متناسب با پروژه های کوچک و بزرگ دارند.

در همین راستا، قیمت خرید کفپوش اپوکسی پارکینگ بر اساس حجم کار در پروژه های مورد نظر تعیین می گردد. یکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید کفپوش پارکینگ، مقاومت بالای متریال به کار رفته در برابر مواد خورنده و همچنین بار مضاعف ناشی از ترددهای زیاد وسایل نقلیه می باشد. در نتیجه تنها به دلیل زیبایی ظاهری کفپوش اپوکسی نیست که انتخاب می شود بلکه کاربری مفید در اجرای پروژه های ساخت‌و‌ساز دارد. لازم است که بدانید قیمت کفپوش اپوکسی پارکینگ متناسب با طیف رنگبندی متفاوت تعیین شوند که می توانید از طریق کادر فروش شرکت بساپلیمر استعلام بگیرید. این مجموعه معتبر به دلیل داشتن سابقه طولانی و درخشان، قادر به راهنمایی شما مشتریان گرامی در انتخاب نوع کفپوش اپوکسی مناسب می باشند.

دفتر مرکزی

تهران، بلوار فردوس شرق، خیابان 20 متری ولی عصر، خیابان اعتمادیان، پلاک 40، واحد 4

کارخانه

قزوین، شهرک صنعتی کاسپین1، فاز3، بلوار شهید رجایی غربی، بعد از میدان مادر، رز چهارم

تماس

021-44960014
021-44964839
021-44966079

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()