فن های ebmpapst با ویژگی های متمایز، گزینه‌های بسیار مناسبی برای کاربردهای صنعتی، تهویه مطبوع و سایر نیازهای تهویه به شمار می‌روند. کیفیت ساخت و کارایی آن ها به همراه تکنولوژی‌های مدرن باعث می شود که در بازار، شهرت و محبوبیت بالایی داشته باشند. چندین سال است که توسط مجموعه بنیس کمپانی شاهد فروش فن ebmpapst در مدل و سایزهای مختلف هستیم که باعث می گردد صنایع مختلف مبتنی بر نیازی که برای راه اندازی سیستم های تهویه مطبوع دارند، مناسب ترین فن ebmpapst را با قیمت مناسب خریداری کنند.

نکاتی درباره فروش فن ebmpapst

این فن ها معمولاً با سیستم های حفاظتی مانند حفاظت در برابر دما و بار بیش از حد طراحی شده‌اند که از آسیب به موتور و فن جلوگیری می کند.بسیاری از مدل های فن ebmpapst به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با رعایت استانداردهای زیست‌محیطی، کمترین تأثیر منفی را بر محیط‌ زیست داشته باشند.در زیر به چند مدل متداول از انواع فن ebmpapst و ویژگی های آن ها اشاره می شود:

  • مدل های فناوری EC: این نوع از انواع فن ebmpapst به دلیل کارایی بالای انرژی و کنترل هوشمند خود شناخته می شوند. آن ها برای کاربردهایی که نیاز به کارایی بالا و مصرف انرژی کم دارند، مناسب هستند.
  • فن‌های DC: این مدل ها معمولاً برای کاربردهای قابل حمل و بودجه‌های محدود طراحی شده‌اند و امکان کار با ولتاژهای مختلف را دارند.
  • مدل های ضد انفجار: برای کار در محیطهای خاص و با خطر انفجار شاهد طراحی فروش فن ebmpapst با قابلیت ضد انفجار هستیم و مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید می شوند.
  • فن های مخصوص صنایع غذایی و دارویی: این مدل ها معمولاً دارای طراحی های بهداشتی و مواد مقاوم در برابر خوردگی هستند.

قیمت فن ebmpapst بر اساس تنوع بالای محصولات و کیفیت بالا، متفاوت تعیین می شوند. قبل از خرید، توصیه می شود که با مشاوره از نماینده فروش فن های ebm ، مجموعه بنیس کمپانی، انتخاب مناسبی را از میان محصولات خود انجام دهند.

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 11
نمایش همه
علاقه مندی ها ()