پودر کلر به عنوان یک ماده مؤثر برای تصفیه آب های آشامیدنی و همچنین صنعتی به کار می ‌رود. آن را می توان به آب اضافه کرد تا از آلودگی ‌های میکروبی پاکیزه شود. عمدتاً فروش پودر کلر برای حفظ بهداشت آب استخر و جلوگیری از رشد جلبک ها و باکتری ها صورت می گیرد. به همین علت، در اکثر بیمارستان ها و مراکز درمانی برای ضدعفونی کردن سطوح، تجهیزات پزشکی و وسایل دیگر به ویژه در شرایط اپیدمیک یا پاندمیک، خرید پودر کلر بهترین گزینه محسوب می گردد. چندین سال است که توسط شرکت جهان امید مهر آتنا شاهد واردات و فروش پودر کلر با درصد خلوص بالا و برندهای معتبر می باشیم.

خرید پودر کلر با رعایت نکات ایمنی

پودر کلر یک شکل از کلرین است که به صورت پودری در دسترس قرار دارد و به عنوان یک عامل گندزدا و ضدعفونی‌کننده به فروش می رسد. پودرهای کلر معمولاً دارای ترکیبات کلر دار است که می تواند به طور مؤثر باکتری ها، ویروس ها و سایر میکروارگانیسم ها را از بین ببرد. لازم است که بدانید، در امور باغداری و کشاورزی، خرید پودر کلر به عنوان ماده ضدعفونی خاک و از بین بردن عوامل بیماری‌زا صورت می گیرد.

عمدتاً پودر کلر باید در ظروف محکم و مطمئن نگهداری و به فروش برسد و در مکان های خنک و خشک قرار گیرد. رعایت نکات ایمنی نیز هنگام استفاده از پودر کلر باید توسط افراد در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، هنگام کار با پودر کلر، باید دستکش و ماسک مناسب استفاده شود تا از تماس مستقیم و استنشاق گرد و غبار آن جلوگیری شود. به طور کلی می توان گفت: خرید پودر کلر به عنوان یک ماده مؤثر در تصفیه آب، ضدعفونی سطوح و حفظ بهداشت عمومی در صنایع مختلف انجام می گیرد. با این حال، توجه به نکات ایمنی و استفاده صحیح از آن برای جلوگیری از خطرات اهمیت زیادی دارد. لذا جهت کسب اطلاعات جامع می توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت جهان امید مهر آتنا تماس حاصل فرمائید.

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 20
نمایش همه
علاقه مندی ها ()