لاستیک‌ ها از اجزای مهم و ضروری در خودرو ها هستند و استفاده از انواع لاستیک مناسب بسیار ضروری است. لاستیک ها متناسب با مدل انواع خودرو ها ساخته شده‌اند تا پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. در زمان خرید لاستیک باید به ویژگی‌ های تایر انتخابی دقت داشته باشید تا بتوانید تایری مناسب با استفاده را خریداری کنید. امروزه در بازار تنوع تایر ها تا حدی زیاد است که می‌ توان به راحتی لاستیک دلخواه را تهیه کرد. انواع تایر ها در برند های گوناگون وجود دارد که با بررسی کیفیت تایرها و ویژگی آنها می‌ توان خریدی بسیار عالی را انجام داد. برای خرید لاستیک از طریق سایت چرخ و یدک می‌ توانید تایر های مناسب و با کیفیت را تهیه کنید. این مجموعه انواع تایر ها را با کیفیت بسیار عالی ارائه می‌ نماید و از طریق سایت چرخ و یدک امکان خرید اینترنتی را دارید.

مراجعه به مراکز معتبر بسیار مهم است زیرا چنین مراکزی تایر های با کیفیت را ارائه می کنند و از طریق این مجموعه ها می توان بهترین تایر ها را تهیه کرد.

خرید لاستیک با قیمت ارزان

در برخی از مجموعه‌ ها قیمت خرید لاستیک به دلیل عرضه مستقیم بسیار مناسب‌ تر در نظر گرفته می‌ شود. مجموعه چرخ‌ و یدک نیز از این قبیل فروشگاه‌ هایی است که پخش مستقیم تایر ها را ارائه می‌ کند و با مراجعه به سایت ، انواع آن را مشاهده خواهید کرد و با توجه به ویژگی‌ های مد نظر و مدل خودرو می‌ توانید تایر مناسب را به راحتی بیابید. تایر های چرخ و یدک همگی در کیفیت اصلی و اورجینال بوده و با مناسب‌ ترین قیمت در بازار عرضه می‌ شود. با تماس با کارشناسان فروش ما در سایت چرخ‌ و یدک می‌ توانید اطلاعات لازم را درباره تایر ها به دست آورید تا بتوانید خرید تایر را به راحتی انجام دهید.

 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09903480400

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 11
نمایش همه
علاقه مندی ها ()