سرامیک بر نوعی صفحه برش است که به منظور تکه کردن قطعات سرامیک مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت طراحی و تولید صفحه سرامیک بر از میلیون ها دانه ریز از جنس اکسید آلومینیوم، ترکیبات ساینده، الماس و ... استفاده کنند که با استفاده از مواد رزینی و چسب مخصوص به یکدیگر چسبانده می شوند. بدین ترتیب توانسته‌اند قابلیت سایندگی را برای دیسک سرامیک بر فراهم آورند. هنگام خرید سرامیک بر  می توانید به فروشگاه ابزار مجید مراجعه نمائید.

مصارف مهم صفحه سرامیک بر

پیش از خرید سرامیک بر بایستی به بررسی مشخصات فنی محصولات موجود بپردازید. سپس متناسب با نیاز، با اطمینان خاطر مناسب ترین سرامیک بر را خریداری نمائید. فروش سرامیک بر به عنوان یک ابزار چندکاره صورت می گیرد که کاربرد گسترده در صنایع مختلف دارد. برخی از موارد استفاده از صفحه سرامیک بر عبارتند از:

  • برش مواد: خرید سرامیک بر برای برش مواد مختلف مانند فلزات، سنگ ها، بتن، سرامیک و چوب نیز استفاده می شود. این ابزار به دلیل توانایی برش دقیق و سریع، در صنایع ساختمانی، خودروسازی، کارگاه‌های تولید و صنایع دیگر استفاده می شود.
  • سنگ‌زنی: صفحه سرامیک بر همچنین برای سنگ‌زنی مواد مختلف به کار می رود. چنین ابزاری به دلیل قابلیت سنگ‌زنی دقیق و صاف، در تولید قطعات دقیق و صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تمیز کردن و صاف کردن سطوح: یکی از اهداف طراحی، تولید و فروش صفحه سرامیک بر برای تمیز کردن و صاف کردن سطوح مختلف نظیر فلزات، چوب، سنگ و سرامیک می باشد. این ابزار به دلیل قابلیت حذف زنگ و آلودگی‌ها، در تعمیرات و نگهداری ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی به کار گرفته می شود.

به طور کلی، صفحات سرامیک بر به عنوان یک ابزار چند منظوره توسط صنایع ساختمانی، ریخته‌گری، خودروسازی، تولید قطعات و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. به منظور سفارش اینترنتی صفحه سرامیک بر می توانید با دفتر فروش ابزار مجید تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را برای تحویل محصول مورد نظر انجام دهید.

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

تلفن ثابت : 02166347835

تلفن همراه: 09126725681

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 11
نمایش همه
علاقه مندی ها ()