کوپلینگ هیدرولیکی نوعی دستگاه با ساختار مکانیکی است که برای انتقال توان، نیرو و گشتاور بین دو شفت استفاده می شود و معمولاً در سیستم های هیدرولیکی و ماشین‌آلات سنگین به کار می رود. صنایع مختلف که در صنعت تولید تجهیزات و دستگاه های مکانیکی فعالیت می کنند، خواستار خرید کوپلینگ هیدرولیکی هستند. شرکت کیهان افزار زاگرس با هدف تکمیل و افزایش تنوع محصولات خود، اقدام به فروش کوپلینگ هیدرولیکی در سایز و برندهای مختلف می نمایند.

مزیت خرید کوپلینگ هیدرولیکی

عملکرد کوپلینگ هیدرولیکی بدین شکل است که با استفاده از سیال (معمولاً روغن) برای انتقال نیروی موتور به شفت های دیگر کار می کنند. کوپلینگ های هیدرولیکی از دو دیسک یا پلنتون تشکیل شده‌اند که درون آن ها سیالی (روغن یا دیگر مایعات) وجود دارد. این دیسک ها به یکدیگر متصل بوده و حرکت یکی از آن ها، سیال را به حرکت درمی‌آورد و دیسک دوم را تحت تأثیر قرار می دهد. به دلیل وجود سیال در انواع کوپلینگ هیدرولیکی، انتقال نیرو به صورت نرم و بدون ضربه انجام می شود. این ویژگی باعث کاهش شوک و ارتعاشات در سیستم می شود.

با خرید کوپلینگ هیدرولیکی می توان در برابر اضافه بارها و بارهای ناگهانی سیستم های مکانیکی را محافظت کرد. در صورت بروز نقص، این کوپلینگ ها گشتاور اضافی را مدیریت می کنند و از آسیب به موتور و تجهیزات جلوگیری می کنند. استقبال از فروش کوپلینگ هیدرولیکی، به دلیل قابلیت تنظیم گشتاور آن می باشد و به این ترتیب می توان گشتاور مورد نیاز برای عملیات خاص را به راحتی تنظیم کرد.

کوپلینگ های هیدرولیکی در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، ساخت و ساز، کشاورزی و ماشین‌آلات صنعتی استفاده می شوند. این کوپلینگ ها معمولاً در تراکتورها، پمپ های هیدرولیکی و ماشین‌آلات سنگین مشاهده می شوند. انواع کوپلینگ هیدرولیکی عموماً نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند و با استفاده از روغن های مناسب، عمر طولانی‌تری پیدا می کند. جهت خرید کوپلینگ هیدرولیکی می توانید با دفتر فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس بگیرید.

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()