زغال لیمو جهرم از چوب ۱۰۰% طبیعی درختان مرکب تهیه می شود و به هیچ عنوان از افزودنی‌های شیمیایی و مصنوعی استفاده نمی کنند. هنگام خرید زغال لیمو جهرم  می بایست به ویژگی های ظاهری آن توجه نمائید. البته در صورت خرید اینترنتی، بر این مسئله تأکید داریم که به فروشندگان معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید. یکی از نشانه های زغال لیمو جهرم مرغوب این است که هنگام ضربه زدن به زغال، صدای ترد و رسای آن باید شنیده شود.

بررسی ویژگی های زغال لیمو جهرم درجه یک

زغال های با کیفیت بدون صدا و نرم شکسته نمی شوند. سالار سوز جنوب چندین سال متوالی است که در زمینه فروش زغال فعالیت دارند و با هدف گسترش فعالیت خود و همچنین جلب رضایت مشتریان خود، توانسته‌اند امکان خرید اینترنتی زغال لیمو جهرم و سایر محصولات خود را فراهم آورند. همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، زغال لیمو جهرم درجه یک، نوعی زغال طبیعی است که از چوب درخت لیمو به دست می ‌آید. جهرم، واقع در استان فارس ایران، به خاطر تولید زغال با کیفیت بالا به شهرت رسیده است. این نوع زغال از چوب خشک درختان لیمو تهیه می شود و به‌طور عمده به دلیل ویژگی های خاصش در بازار عرضه می‌گردد. برخی از ویژگی های بارز زغال لیمو جهرم عبارتند از:

  • طول مدت سوخت: زغال لیمو جهرم به دلیل چگالی بالا و ساختار خاصش، مدت زمان طولانی‌تری می سوزد و بدین ترتیب حرارت بالایی تولید می کند.
  • بوی مطبوع: زغال های لیمو جهرم معمولاً بوی خوشایند دارد که برای باربیکیو و کباب‌پزی محبوب است.
  • دود کم: زغال لیمو مقدار دود کمتری تولید می کند، که باعث می شود بیشتر برای مصارف خانگی و رستوران ها مناسب باشد.
  • مصارف مختلف: از زغال لیمو جهرم همچنین برای استعمال دخانیات نیز استفاده می شود.

معمولاً زغال لیمو جهرم به دلیل کیفیت بالایی که از آن برخوردار است و ویژگی های مثبتی که دارد، در بازارهای داخلی و خارجی مورد توجه قرار می گیرد. فروش زغال لیمو از طریق این مجموعه با قیمت ارزان انجام می گیرد.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 23
نمایش همه
علاقه مندی ها ()