فروش کوپلینگ هیدرولیکی در سایز، برند و مدل های متفاوت صورت می پذیرد که موجب گسترش کاربرد این قطعه در صنایع مختلف می شود. اگر در پی خرید کوپلینگ هیدرولیکی هستید، می توانید با کارشناسان فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید. بهتر است بدانید، کوپلینگ هیدرولیکی یک تجهیز مکانیکی است که برای انتقال قدرت بین دو محور دوار به کار می رود، بدون اینکه نیاز به اتصال مستقیم و سخت باشد.

بررسی کاربردهای مهم کوپلینگ هیدرولیکی

اگر در پی خرید کوپلینگ هیدرولیکی هستید، ما را تا انتهای پست همراهی کنید تا بیشتر به اهمیت کاربرد چنین قطعاتی در تجهیزات و ماشین آلات صنعتی پی ببرید. فروش کوپلینگ هیدرولیکی به منظور کاربردهای مختلف، به‌ویژه در سیستم های هیدرولیکی و مکانیکی صورت می گیرد. کاربردهای اصلی کوپلینگ هیدرولیکی شامل موارد زیر است:

  • انتقال قدرت: کوپلینگ هیدرولیکی به انتقال موثر قدرت و گشتاور بین موتورها و بارهای مختلف کمک می کند.
  • کاهش لرزش و ضربه: با ایجاد یک لایه از سیال هیدرولیکی، این نوع کوپلینگ می تواند لرزش ها و ضربات ناشی از بارهای ناگهانی یا تغییرات سرعت را جذب کند.
  • تنظیم گشتاور: کوپلینگ هیدرولیکی قادر است گشتاور را به صورت نرم کنترل کند و در صورت بروز بار اضافی، از آسیب‌دیدگی سیستم جلوگیری کند.
  • استارت نرم: در زمان راه‌اندازی موتور، نصب کوپلینگ هیدرولیکی می تواند به صورت تدریجی انرژی را منتقل کند و از ضربه های شدید در سیستم جلوگیری کند.
  • کاربردهای صنعتی: خرید کوپلینگ هیدرولیکی برای تولید سیستم و ماشین آلات مکانیکی در صنایع مختلفی از جمله ساخت و ساز، خودرو، نفت و گاز، و تولید برق صورت می پذیرد.

با توجه به قابلیت های فوق، کوپلینگ های هیدرولیکی در بسیاری از سیستم ها و تجهیزات به عنوان یک جزء حیاتی شناخته می شوند. این چنین توسط شرکت کیهان افزار زاگرس به سهولت می توانید نسبت به خرید انواع کوپلینگ اورجینال اقدام کنید.

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 9
نمایش همه
علاقه مندی ها ()